laupäev, 5. detsember 2009

Baaslaagris tagasi

Hola! Tervitused `le pika aja ka moa poolt, nagu pealkirjast nahtub olen ka mina end tagasi alla vedanud. Tuleb ausalt tunnistada, et5 tipus kaimata, tana hommiku sai isegi veits uritatud, aga ilm ei olnud meie pòolt. Et homseks lubati peris taismahulist lumetormi ning edasiseks sobiva ilma osas kindlus puudus ja aja varud hakkasid otsa saama, ronisin koos Raunoga kel lennuki peale kiire alla ´ra. Kaine grupijuht Alar, Peep, Krisli ja Raul jaid veel ules ilma ootama, nad passivad kas Nidos voi Berlinis, viimane paev kui sobiva ilma korral tippu uritatakse on 8-s, vaadates asjaolusid (ebapadevat ilmaennustust) on 7-8 sanss olemas. Endal veits kahju oli otsa ringi poorata, sest tervis peale plastiksaapa jalapeale kaimisest tingitud pisikese luuumbrise poletiku vasaku jala saarekondi allosas oli igati vinks vonks, ja kui tana oleks ilm vahegi luband, tundsin endas voimu tippu ronida kull. Samas usun et aeg on edasi liikuda, endale pakkus rahuldust ka hommikul tehtud 6000 m ning ei tahtnud veel paari paeva ilma oodata, arvestades, et meil aega Cuzcosse jouda ja pulli teha tee peal niigi vaga napilt.
Pealegi, nuud kus mina, kelle parast koik need lumetormid siin olid, seltskonnast ara olen on teistel vahest sanssi :).

Ahjaa, mis lumetormidest ma raagin? No selelst et me Canada laagris `he oo lumega telgis veetsime Art poiss vast juba raakis, aga tookord, kui Art ara vasis ja alla keeras ronisime meiie Nido de Condoresisse, ja no utleme nii, et lopu pooole oli uksteise nagemisega juba raskusi 10 m pealt (ja no ma arvan, et see polnud udusest maskist ning vasimusest:)). Igatahes, telgi `les panek oli ka 8-kesi challenge (meile tulid eesti tudrukud korvaltellgist appi). Panime siis telgi `les, ja pooleks tunniks silma looja,ning siis tegime vea, et vaatsime eeskotta - kurat ksukilt serva alt oli 5 cm lund visand koigi me asjade peale. Vaga pissile voi hambaid pesema see oo ei kiskund. Hommik tuli see eest ilus. Ronisime Berliini ja tagasi, mul hakkas saabas niimoodi jalapeale kaima, et motsin umber poorata, kuid onneks oli Raulil kaasas polveside mis veits valu pehmendas. Siis puhkasime Nidos paeva, uuesti ules, uskumatult kulm oo, hyommikune tippuminku mote, vastik ilm, 6000 peal kaimine ja kogu see alguse vark. Aga nuud ma pean lippama, duss oli uskumatult monus, habemeajamine vaga keerukas, vabalt voinuksin juba `hele tookaaslasele jouluvana pakkumistes konkurentsi pakkuda:). Igatahes, varsti kui nett ei ole enam luksus, pikemalt.
Tanase oo magame Raunoga baaslaagris ara, homme lippame varavasse ja siis ootame ara sinna muuladega joudvad enda ja Arti ning Artjomi asjad ning tuloeme taksiga Mendozasse - nii et olgu veinid tanaseks Rauno sunnaks ostetud kella 21 ajal voi nii kui maabume, seda suuremad, et me teie pagasit tassima peame, laiskvorstid :).

1. tervitused

indrek - oleksid pidanud ikka Jeepi laenama
    sellega käidi Ojos del salol 6646 m kõrgusel

heiki

VastaKustuta
  2. visiten huancayo en peru.