laupäev, 24. oktoober 2009

Coming soon


Paar tüüpi (teravamad kriidid said pealkirjast aru, et need on Art ja Massa) teevad varsti väikse tripi, ja ei, mitte päris sellise mida narkarid igapäev harrastavad, vaid veits teistsuguse, loodetavasti veelgi elamuste rohkema. Plaan on aus ja näeb ette tutvuda pisut Lõuna- Ameerika avarustega, ronida nii kõrgele Aconcaqua otsa kui võimalik, tutvuda pisut kohaliku elu oluga Argentiinas, uurida soolakõrbe ja Titekaka järve Boliivias ning suunduda inkade kadunud linna ja radadele Peruus. Kolistada sealt edasi Ecuadori, peamise suunaga Galapagose maagilise flooraga saared ning Vaikne ookean nende ümber. Aeg selleks on küll üürike (51 päeva), kuid mis teha, üks meist on panga ori (ei, laenu ega liisingut mul pole :)) ja teine kardab, et kauemaks jäädes tõmbavad äripartnerid tal naha üle kõrvade ;) - seega, tuleb hakkama saada.


Ja et pärast midagi lastelastele näidata oleks, sest ega nood kamina ees heietusi ju kuulata viitsi, peame veits blogi kah, ja katsugu mingi suur tehnoloogiline melt down enne tulla ja meie blogi tuksi keerata, on mis on aga sellisel juhul tappa ta saab.


Mõnel kindlasti tekkis ka küsimus, et miks meie blogil selline haige aadress on? No onju see eluke meil Umbe Lahe, või tõmmame ennast umbe, lahe... või mis iganes, aga tegelt on põhjus palju proosalisem, peale seda kui ma olin üritanud mingit seitset erinevat asja sinna proovida ja Härra Googel oli mulle viis korda öelnud, et see ei sobi, siis ma mõtsin, et "umbe lahe", mis veel, jube mõttetu asi võtab minuteid ja toksisin lihtsalt pulli pärast sisse URL kohale umbelahe - ja voila, midagi nii haiget polndki keegi veel varem oma blogi aadressiks pakkunud ja ei öeldud halvasti.

Aaa, ja et oleks siis tänaval ära tunda, millised kaks geniaalset ja intelligentset tüüpi seda blogi siin peavad siis iseloomustavad pildid kus Art ja Massa on peal elusuuruses
:


4 kommentaari:

  1. jõuan mina vaevalt postituse lugemisega piltideni, kui Kaspar kõrval valjuhäälselt teatab, et "onu, aff". küsin siis üle, et kes, ja seekord tuli vastuseks "tädi, onu". no mai tea, jagage ise neid auväärt tiitleid.

    VastaKustuta
  2. Einohh, piltide järjekorra järgi on asi ju ilmselge, Art "Onu tädi" ja mina olen "Onu aff", küsimus veel jääb kes on see salapärane onu kellele me tädiks ja affiks oleme :)

    VastaKustuta
  3. See salapärane onu on su teise(ronija)poole väike vennapoeg (pildil vasakul siis). aga pange samamoodi edasi ja ehk on teid lähima paari aasta jooksul siis ka siiapoole oodata. andke ainult ette teada, mis mägi ja millal ja me saadame hiinlased ette jääd murdma ja lund viskama.

    VastaKustuta
  4. Kõik on tore ja ma tõesti naudin teie seikluste jälgimist siin. Aga vat ühest asjas ei saa aru. Kas te otsisite meelega kõige ebaõnnestunumad fotod iseendist üles ja paigutasite siia meile vaatamiseks? Või mis värk sellega on?

    VastaKustuta