kolmapäev, 23. detsember 2009

Galapagos

Tere! Vaatamata vaikestele tagasilookidele joudsime eile parastlounal Galapagosele. Tagasilookide all motlen lennuki hilinemist 2,5 tunni vorra (statistikast niipalju, et 3-st Louna-Ameerikas tehtud lennust on 2 hilinenud, keskmisel 2,25 tundi; kui siin kunagi lennata kavatsete, siis soovitan heaga 5 tundi varuks jatta, kusjuures lahe on see, et check-in, boarding ja lennuki valjumine on siin antud minuti tapsusega, a la 13.38, mis tavaliselt paar korda 15 minuti vorra edasi lukkub), kuid kohale me joudsime. Esmalt soitsime bussiga sadamasse, sealt 0,8 USD eest praamiga ule ja seejarel taaskord bussiga Puerto Ayorasse, mis on siinne turismimeka. Esimese asjana lahendasime oobimisekusimuse ja seejarel hakkasime infot kruiiside kohta koguma. Infot on vaja, sest osad laevad on parajad peldikud (eile oleksime peaaegu votnud laeva, mille mootor 2 nadalat tagasi reisi ajal polema laks - seda saime loomulikult hiljem teada), kallid voi on kruiisid imelikud (tavaline teema on see, et 3 paevane kruiis tahandab ohtul laeva peale minemist, jargmisel paeval erinevate saarte vaatamist ja kolmanda paeva hommikuks taas sadamas olemist - sisuliselt ostad ujuva hotelli kaheks ooks). Mingi plaan on tanaseks paigas, parastlounal vormistame asja ara, soov on pikem kruiis teha (kuni 8 paeva).
Massa ujub hetkel haidega (aka sukeldub) ja ise soovisin surfama minna, kuid kahjuks pean turismimeka vaatamisvaarsustega piirduma, kuna tana pole siin sobivat ilma. Kull jouab ka surfata.
Minu poolt tegemist viimase sissekandega enne joulusid (Massa akki muljetab ka veel), nii et soovin koigile huva joulu!